BUNA

Daca va plac hainutele si doriti sa cumparati sau aveti intrebari contactati-ma la adresa de email miss.andrelicious@yahoo.com(mail nu mess)

Expedierea coletelor se face prin posta romana in sistem ramburs(valoarea unui colet poate varia intre 6-10 Ron).
Puneti orice intrebari legate de produse inainte de a cumpara, pentru ca marfa expediata nu se returneaza.
COMANDA MINIMA ESTE DE 30 RON.
Rezervarile se fac pe maxim 7 zile. Preturile sunt usor negociabile

duminică, 12 septembrie 2010

Dress it!

Deci, ce pot sa va spun este ca, pe langa contul meu pe okazii (alexandrea1) , m-am hotarat sa incep sa postez pe blog de azi:






1: ROCHITA  anului 2010.
Dc o numesc asa? Pt ca am purtat-o doar o data, de revelion, si cu ea am intrat in anul 2010. Mi-a venit o idee, am desenat, si m-am dus fix la croitor pentru a-i arata ideea. Bine-nteles ca a mai ajustat ideea de baza pentru ca ceea ce am vrut eu era prea mult:)). Asa ca iat-o, cu valoarea ei sentimentala, vreau sa ii patrez unicitatea si sa nu o mai port niciodata, sa las si pe altcineva sa straluceasca si sa fure privirile tututror...chiar si pentru o iesire in club.



  • material fin, de buna calitate, marimea mea( 89-62-92)dar materialul de la bust se intinde. in plus, daca ai burtica nu se va observa datorita felului in care a fost croit. 
  • 150 lei




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu